02. MERKSTRATEGIE

Heb je je merkidentiteit vastgelegd en weet je wat je wilt? Dan is het tijd voor de volgende stap. Het maken van een plan. Hoe ga je jouw doelstellingen bereiken en hoe zorg je ervoor dat jouw missie volbracht wordt?


Samen doorlopen we de stappen die nodig zijn om tot een doordachte merkstrategie te komen waar jij vervolgens zelf mee verder kunt.


Geen 'one size fits all' maar persoonlijke begeleiding en maatwerk.

01

MERKIDENTITEIT

IDENTITEIT VASTLEGGEN

02

MERKSTRATEGIE

POSITIONEREN, STRATEGIE BEPALEN

03

CREATIES

PROFILEREN EN ZICHTBAARHEID


Bij het bepalen van je merkstrategie leggen we vast:


  • In welke markt je opereert en wie je concurrenten zijn.
  • Welke doelen je wilt bereiken.
  • Welke klanten je wilt aantrekken en wat hun problemen, pijnpunten, behoeftes en verlangens zijn.
  • Wat je kernboodschap en je verhaal is.
  • Welke communicatiemiddelen en -kanalen het meest effectief zijn om je doelgroep te bereiken.

Dit zorgt ervoor dat:

Je weet wat je moet doen om resultaat te behalen

Je helder communiceert en klanten aan je bindt

Je voldoening, plezier en zingeving haalt uit al je harde werken

Je consistent bent en het vertrouwen wint van je klant

Je de perfecte basis hebt gelegd voor je eigen marketing

Wil jij ook....


Van 'schieten met hagel' 

naar een goed doordacht plan, focus en rust?

Neem dan contact met me op!

Contact

>> AANBIEDING <<


Liever zelf aan de slag met de marketing van je bedrijf?

Bestel dan nu de 8 modules (magazines) van het programma Van Awareness naar Become waarin alles staat wat je moet weten over identiteit, strategie, branding en meer.

Bekijk de aanbieding
Share by: